Thursday 2 January 2014

TWITTER TAK BOLEH FOLLOW BACK


Hye hye hye, Assalamualaikum. Harini pun still lagi tangan aku nie rajin na menaip. haha. Harinie da hari ke 2 pada tahun 2014 then bersiap sedia lah aku pergi kolej 18/1/2014 nanti. Adoii malassnyaa, rasa macam nak rehat rehat kat rasa macam nak rehat kat rumah jew. Goyang goyang kaki, makan tidur tengok tv jew kan. Alahaii pemalas gilaaa. hahaha.

Okei, aku tanak bercerita berkarangan panjang lebar laa. Aku nak tanya korang nie or korang tahu tak kenapa aku punya twitter tak boleh nak follow orang ? Kenapa kenapa kenapaa ? disebab kan itu, orang yang follow aku unfollow aku balik. sob sobb sedih kan ? hahaha. Aku da cuba search kat intenet, tetap ta boleh, takdew ape yang aku nak. Adoyaiii, pening pening. Nie bukan seminggu dua, kalau tak silap aku da berbulan bulan da nie twitter aku cenggitu jugak. Geram geram !!

Adoyaii, di sebab kan itu, aku nie malas nak on twitter, klau ak on pun aku update status jew laa yg mampu. Kesian, sorry sesape yang follow aku tuu aku tak follow balik. sorry sorry sorry :( korang tuu klau ada tips or tahu macam mna nak baiki problem twitter aku tuu, please bagitaw. Sedihh niee :(

K lahh, tu jew laa aku nak kongsii, bye3



0 000 Pengomen Hebat:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2012 © Reserved to Bieysha Story Design By Cik Nurfarah