Tuesday 15 January 2013

Senarai Nama Pemenang Dari Segmen Blogwalking Dari Blog Ke Blog


Hye As'kum . Sorry pada yang join segmen sha yg nie SINI baru hari nie pemenangnya diupdate kan . Sorry sangat sangat . Sha bz dengan koelj , aktiviti di kolej and nie pun sha baru jew lepas final exam . Alhamdullillh dengan keputusan yg sha dapat . Hari nie baru tak bz sangat tuk update entry dgn nak umumkan pemenang bagi segmen tu . hope pada yang join segmen nie , tak marah kan sha or pape lah k . Sha tak der niat pun nak mungkir janji or tak jujur ngan korang . Hope korang dapat maafkan sha ek .

Okei now, sha nak umum kan pemenang yang join segmen sha and di masukkan ke dalam bloglist sha . dari Num 1-10 . Pada sape sape yang tak menang segmen nie , di harp korang jangan putus asa untuk join lagi yew . InsyaALLAH di lain hari korang pulak yang menang . Insyaallah :)

PEMENANG YANG DIMASUKKAN KEDALAM BLOGLIST SHA
2.  EPYLALALA
5.  NURUL
6.  CIKEYRAH
7.  TRAH ZAIN

* Ada setengah blog sepatut nya dia menang tetapi tak memenuhi syarat , so sha terpaksa remove blog tersebut dari senarai nama pemenang bloglist . And ada jugak setengah blog tu blog dia da diremove so sha terpaksa gantikan peserta lain . Sorry .


SENARAI SEMUA PESERTA YANG JOIN SEGMEN BLOGWALKING DARI BLOG KE BLOG

2.  EPYLALALA
5.  NURUL
6.  CIKEYRAH
7.  TRAH ZAIN
18.SYARIFAH NADIA *xletak link asal
19.NADYA MATAHARI*xletak link asal
23.NAJU-A
27.AJOS
29.WANI
30.NAD
31.JIA

*SELAMAT BERBLOGWALKING RAKAN BLOGGER :)




0 000 Pengomen Hebat:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2012 © Reserved to Bieysha Story Design By Cik Nurfarah