Wednesday 18 July 2012

Sila Baca Jika Anda Membuat Bussines Secara Online


As'kum and hye pada warga blogger . Okei hari nie entry sha fokus pada anda yang membuat bussiness secara online . Okei mesti korang tertanya-tanya nape sha buat TAJUK yang membuatkan para business secara online tu terkejut dgn tajuk sha tu kan ? okei macam nie tujuan sebenar sha . Jika korang mencari seseorang yang ingin membantu anda untuk promote barang-barang anda , sila bagitau sha okei . Ini kerana sha sudi membantu anda untuk mempromote kan barang-barang anda .

Sha akan membantu anda untuk mempromotekan barang-barang anda di Facebook sha , Blog sha and juga pada family dan kawan-kawan sha . InsyaALLAH dengan cara tu hasil jualan anda akan bertambah dari masa ke semasa . Okei mesti korang nak tahu kan nape sha nak buat nie semua kan ? Okei sebab pertama nyer , sha memang nak dapatkan pengalaman dari hasil yang sha buat nie . Yew la kan , insyaALLAH klau ada rezeki lepas belajar nanti sha pun nak bukak BUTIK sendiri , InsyaALLAH :) Then yang kedua nyer hasil yang sha dapat dari jualan yang sha buat , harusla di kongsi . Contoh nya , jika hasil jualan yang sha dapat sebanyak RM100 , maka anda harusla kongsi hasil jualan yang sha buat tu sebanyak RM30.00 . Sikit jer kan ? Jika hasil jualan yang sha buat dapat sebanyak RM 200 , maka hasil jualan tu haruslan di kongsi sebnyak RM 60.00 . Maksud nyer anda haruslah bahagi 3 dari hasil jualan yang sha buat . Dan jika jualan yang sha dapat kurang daripada RM30 kebawah , korang xperlu bayar kepada sha . Simple jerkan syarat nyer kan ?

So , kalau korang bersetuju dengan syarat yang sha bagi , korang boleh contact sha melalui fb sha atau emelkan jer okei ? Dan satu lagi , sha just buatkan iklan nie pada BUTIK-BUTIK , KEDAI KEK dan KEDAI KRAF TANGAN . Ape-ape pun , boleh contact sha k :)

Emel : bieysha2803@yahoo.com
Facebook : Biey Sha - https://www.facebook.com/ShAmIkAra?ref=tn_tnmn -

Pembayaran Boleh dibuat melalui :

- CIMB BANK dan BSN only .


3 000 Pengomen Hebat:

Unknown said...

@SWEETSYAZA sperti syarat di atas tu jgk kak . Tgk pda hasil jualan yg adk dpt . kalau ad someone tu nk servise makeup , cntoh makeup yg akak buat tu dlm hrga 100 ker , so adk dpt sbnyak RM30 , mcm mna okei ? :)

Puteri Irosia said...

oh cam tu ea.. tp adk ckp utk butk2 kedai kek n kraf je. tadapat la ea..

Unknown said...

@Puteri Irosia khidmat makeu un dibuat jgk kak , lens ker , aper ker . Atas brang jgk :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2012 © Reserved to Bieysha Story Design By Cik Nurfarah